Sunday, October 19, 2008

saper tinggalkan Johor PG

Azuan Zain, Kedudukan jurulatih ini bersama pasukan Johor Pasir Gudang (Johor PG) yang masih dalam tanda tanya bakal terjawab apabila beliau mengesahkan sedang dirisik untuk menjadi jurulatih skuad Belia Johor FC bawah 20 tahun.

Petanda itu ialah Azuan mungkin meninggalkan pasukan Johor PG. Azuan yang telah melatih Johor PG selama dua musim memberitahu, PBNJ berhak mencari jurulatih yang lebih baik jika faktor pencapaiannya hendak diambil kira.

"Saya hanya mengetahui khidmat saya sebagai jurulatih akan direhatkan pada musim depan menerusi akhbar dan PBNJ dikatakan berminat melamar Dollah Salleh.

"Saya ada mendengar terdapat pihak yang tidak berpuas hati dengan pencapaian saya selama ini selain tidak mencapai sasaran yang diletakkan.

###bak kata pepatah. . .”sudah dapat gading bertuah, tanduk tidak berguna lg.”kdg2 pihak pengurusan nie suka hati je nak keluarkan jurulatih yg da lama melatih pasukan mereka tanpa bg sebarang peluang.

2 comments:

yokohamarinos said...

bukan sahaja nasib pemain je perlu diambil kira.... jurulatih juga tidak terlepas dr mslh.... masih kah anda ingt Haji Abdul Rahman, yang pernah membimbing pasukan Terengganu, Perlis dan Malaysia... dimana beliau..?

SangKunang said...

kpd red pineapple;
hj abdul rahman ibrahim sekarang membimbing sebuah kelab liga super indonesia, di bandung indonesia..

response to post;
semoga johor bangkit kembali seperti zaman kegemilangan dahulu yg di barisi bintang seperti rosdee sulong.